21 Juli

Idag våra kära läsare så fyller Jessica och Camilla år, ett jättestort grattis till dom :D <3<3
Mina presenter får dom nog på fredag när det är persmässan här. Berättar sen vad det är för något. Imorgon åker jag, mamma, pappa, syster och Adrian till Falun och där ska vi äta kinamat och shoppa :)

Idag innan vi åkte hem (mamma och pappa hämtade mig i bollnäs eftersom jag sovit hos min syster i natt så åt vi på nån restaurang och sen köpte jag en nagelfil och en nagelborste. Sen har jag fått två skivor sen vi beställde och igår fick jag en bikini av min syster för det va för liten för henne :)


Nagelborsten

Nagelfil,  Den är jättebra. vass ä den också :)

Ena skivan, Westlife-Back home

McFly- Room on the third floor

Och till sist bikinin :)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0