Bollnäs

Tidigt imorse som Jessica skrev så åskade det här inatt/imorse och jag blev väckt av min pappa som kom upp ohc knäppte på taklampan i mitt rum och stod och drog ut tv:n och min dator..

Sen vid kvart i 9 så väckte han mig igen för då skulle vi till Bollnäs. Jag köpte bl.a strumpor, bikini och ett jättesnyggt halsband. Visar när jag kommer hem imorgon eller i övermorgon. Sen vid tio i 12 åt jag och mamma kinamat och pappa och min bror åt korv med bröd xD sen kvart över ungefär så åkte vi till min syster och jga har varit här sen dess :)



Min syster skrev också på sms nyss att jag kanske borde vara barnvakt varenda tisdag för det var jättebra på dansstället dom är på och det är bara på tisdagar haha ;P

Nu ska jag gå. Aj aj aj nu fick jag ont i magen också :(




//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0