Kläder/shopping

Här kommer bilder på kläderna jag köpte idag. Blev inte sådär jättemycket eftersom vi ska iväg till Valbo i Gävle på torsdag när vi åker hem från mina kusiner i Stockholm.


Svarta shorts ifrån Gina Tricot

Suddig bild men xD vanligt grått linne från Gina Tricot

Rosa linne också från Gina Tricot

Blå klänning som man kan ha på sranden eftersom att den syns igenom haha ;) också från Gina

Jeans köpta på JC

Svart skjorta från H&M. Kostade bara 99kronor/st så mamma köpte en vit haha :)

Jeans klänning från JC som jag har letat över på alla JC affärer jag har sett, har längtat efter rean och i söderhamn så fanns den i XS och M och jag som ska ha S kunde inte ha nån haha.

Vit väska från Gina Tricot. Först kostade den 249 utan rean men på en lapp stod det 99 men hon i kassan sa 49.50 så.. japp, den följde med mig hem :)




//sanna

Kommentarer
Postat av: Nike

SVAR: Haha, skit snygga och väldig populära :P

Den blåa klänningen va jättesöt :)

2010-07-22 @ 22:34:23
URL: http://elinanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0