Unsolved Mystories

Idag så hade jag ställt klockan på 10, men vaknade vid 11! Och då såg jag att mamma hade hämta packeten från ellos och H&M! Så jag och Jessica öppnade dem då, och det kommer snart bilder på vissa av sakerna, så fort jag har lagt in dem på datorn. Har inte knäppt kort på 2 par skor och en bikini. Skorna står på vädring för de luktade plast och bikinin hade Jessica på sig så då kunde vi inte knäppa den heller ;).

Kunde inte blogga något igår, eftersom det åskade då. Så jag och Jessica gick som sagt hem till Sanna då :).

Snart ska jag leta bilder på naglar som jag ska skicka till Sanna så får hon tycka till om dem, alltså om jag ska försöka göra såna :).

Idag har det varit för varmt ute! Var typ 27 grader i skuggan eller nåt!

Kollar nu på Unsolved Mysteries. Riktigt bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0