Vi ses!

Så, nu går jag och lägger mig. Ska upp ganska tidigt imorgon (tror jag) fast ändå så kanske vi ska åka mellan 10-11 nånting. Men måste packa det sista och sånt. Egentligen så är det inte sådär jättelångt till stockholm härifrån. Tar cirka tre timmar och sen ska vi stanna i Gävle och äta lunch också. I baksätet där jag ska sitta ska jag ha med min handväska där det ligger skivor, mobilen (som jag har egen musik på som McFly som mamma och pappa inte lyssnar på xD) och massa annat.  Fast jag tog mina tre Westlife skivor utifall mamma och pappa vill lyssna på något hehe. Sen har jag massa tidningar sen tänkte jag läsa lite ur boken också och sen måste jag ju hinna lyssna på musik i min mobil haha.

Osså blir det Vasa Museet på onsdag :D
Och :D imorgon så när vi åker förbi Bollnäs så ska vi betala resan till Egypten :))



God natt, ses på Torsdag kväll. Kommer inte hem fören 7 eller nåt för vi ska på Ikea och Valbo i Gävle innan vi åker hem också så där kommer vi vara i några timmar haha



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0