10 juni

Nu har vi haft våran sista dag i skolan. Var till Arenan, spelade lite kubb och sånt (man fick välja vad man ville göra) vi spelade det typ 2 eller 3 gånger sen satt vi i solen och solade hela dagen. Vi började halv 9 och fick sluta kvart i 12 ungefär. När jag kom hem åt jag nudlar, duschade, damsugade mitt rum, hallen uppe och städade badrummet och nu sitter jag här. Ska efter maten åka och handla med mamma och köpa chips och dricka till ikväll då Jenna och Kajsa ska sova här =)
Imorgon denna tid har vi sommarlov! Gud så skönt. På tisdag ska jag vara barnvakt åt Adrian också :D Och jag träffar Adrian imorgon och på söndag och sen på tisdag och nästa fredag eller lördag ska han sova här :))


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0