12 Juni

God morgon! Vaknade typ vid 9 idag och kunde inte somna om! Regnet bara smattrade mot fönstret. Låg och tittade på tv väääldigt länge!

I veckan har jag ganska mycket som jag vet att jag ska göra. Imorgon kommer min syster och Adrian och min systers killes son Nico. Sen på måndag tänkte jag tvätta mitt röda linne (eftersom mamma aldrig verkar vilja tvätta det) sen ska jag baka lite hade jag tänkt =) På tisdag ska jag till Bollnäs, åka buss dit själv och sova hos min syster och vara barnvakt åt Adrian hela dagen. På onsdag vet jag inte vad jag ska göra, på torsdag kommer min syster före 10 och då ska jag vara barnvakt medans min syster klipper sig. Sen på lördag ska Adrian sova över tills söndag haha! Och sen vill jag kanske träffa Jessica och Camilla nån gång denna vecka :)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0