20 Juni

God morgon! Adrian vaknade vid 12 inatt, sen somnade han och vaknade vid halv 5 imorse och sen vaknade han vid 7 och då tog pappa upp honom och satt uppe med han och jag och mamma låg och sov till ungefär halv 10. Sen gick jag ut och gick med honom när jag var klar och så och nu har han sovit sen dess :) Han ska iallafall sova till 1 haha!
Och nu lyssnar jag på musik och ska äta nudlar!

och min låt på youtube (eller ja, en liten cover) har fått 11 träffar haha!
Inte så mycket men :P



//sanna






Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Allt bra med dig idag?

Va har ni för väder?

2010-06-20 @ 13:46:36
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0