7 Juni

Dagen börjar att man har ångest över idag! vi gick nämligen 16 kilometer i skolan, hade mat och dricka och sånt med oss. Osså hade Jenna och Kajsa deras hundar med sig. Började gå vid halv 9 och kom hem vid 1. Att åka bil 16 kilometer tar typ 16 minuter! Mina fötter värker men ändå känns det bra i kroppen. man känns fräsch hehe. Fast jag inte har duschat XD men bytt kläder har jag haha. Imorgon har vi klassens dag, så dagen börjar med att vi ska till skolan klockan 5 över 8 och städa skåpen, klassrummen och allt sånt och lämna nycklar! Klockan 11 får vi lunch sen ska vi till ett ställe som heter Vinströmmarna. Där ska vi vara klockan 14 till 19. Då åker lärarna hem och nästan alla i klassen ska sova över. Vi är 4 som ska dela på ett 3 mannatält. Plus med all packning vi har också haha xD
Osså måste vi sova på ett liggunderlag. Skönt vill jag mena :o

Senare ska jag åka och köpa godis, dricka och sallad som jag ska ha till middag imorgon!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0