8 Juni

Idag började vi kvart i 11, skönt! Camilla stressade dit så vi gick till skolan på 5 eller 6 minuter! Det brukar annars ta 10-15.. Så när vi väl kom fram hade jag kramp i vaderna och håll i ena sidan...

Sen spelade vi brännboll! Jättekul var det, vi var bara 12 stycken som var med. Men det fanns bara ett jättestort och ett jättelitet trä, så det gick inte så bra.. Men mitt lag vann i alla fall!

Sen hade vi lunch och gick sen till samhällskunskapen för att få reda på betyg.

Sen gick vi till IP för att spela volleyboll med klassen! Det var jättekul, alla bara klagade på varandra och skyllde ifrån sig på andra när de själv gjorde fel xD. När vi kom dit så fick vi först fika. Vissa killar  klassen är verkligen glupska! Fast vi hade haft lunch en timme tidigare så vräkte de i sig morotstårta! Jag förstår inte vart de får plats med allt, haha!
Sen skulle vi i alla fall göra lekar. Men ingen tyckte det var kul så vi gick direkt till volleybollen, hehe.

Men nu ska jag fortsätta läsa bloggar och lyssna på musik!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0