9 juni

Nu är jag hemma!! hehe. Jäkla va mygg och knott det kan finnas på en enda liten skog!! Sen var det iskallt på kvällen och typ alla satt och åt chips och godis framför brasan med värsta kläderna på sig haha!
Men ja, nu är jag hemma och så skitig jag kände mig när jag kom hem. Det första jag gjrode va att packa upp och borsta tänderna samtidigt (Ingen borstade tänderna på ett helt dygn för ingen hade tandkräm med sig xD Alla glömde) Sen duschade jag och nu sitter jag här. Kom hem för mer än en timme sedan.

Vi kom dit vid 12 igår. Sen skulle vi sätta upp tältet och vi var ensamma där från början sen kom fler vid halv 1 och sånt. Men när vi skulle sätta upp tältet hittade vi inte dom där pinnarna som håller själva tältet uppe och då hade Kajsa glömt dom. Då fick hon finga till sin pappa som skulle komma med pinnarna när han slutade efter 4 men vi fick pinnarna typ efter 5. Så lite drygt var det att vänta XD



Så ser det ut i vinströmmarna

Våran "lilla" packning för 4 personer. Vi va ju 4 personer som delade på ett 3mannatält. Herregud va trångt det blev men det va ju kallt ute så det va mysigt att ligga där och höra forsen utanför. Sen hade vi packningen nere vid våra fötter.




Nu ska jag gå och koka nudlar så vi ses!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0