Det är inte många 14åringar som sitter barnvakt i 11 timmar

Kom hem för typ en timme sen och nu har jag ätit melon så jag är hur mätt som helst haha!
Vet inte riktigt vad jag ska säga haha xD Jag fick iallafall lite pengar efter att jag har suttit barnvakt i 11 timmar. Det är ju inte många 14 åringar som får sitta barnvakt åt en 4 månaders bebis i 11 timmar!
Nu är jag jättetrött och känner att det blir en tidig kväll för mig!


Och vi har lagt upp väldigt många inlägg idag haha! Och sen har jag tänkt att jags ka titta på många olika utländska hemsidor och säga massa olika nyheter i kändisvärlden! och andra roliga saker!




Adrian sitter på morgonen och tittar på tv, han älskar att se på tecknat haha!

Nån timme senare blev han trött. När jag tog den här bilden var när jag skrev det där inlägget som heter Spöke?

Då blev han glad haha :)






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0