Hej!

Idag gick vi bara i skolan till tolv ungefär, men när Camilla och jag kom hem somnade vi, haha! Sen så åt vi kvällsmat, gjorde klart sista läxan och nu sitter jag här. Gu va skönt att alla läxor är klara!

Fick nya kläder idag! Från Ellos och H&M. Bikinibh, singstar (som vi ska få när vi fyller år, jag som jättegärna ville ha det nu!!), pyjamas (också födelsedagspresent), jeans, leggings och tygskor. Bilder kommer senare.

Imorgon vet jag inte om jag hinner blogga nåt. Ska hem till min kille och sova för första gången! Vi har vart tillsammans i 7 månader, så lite sent kan man ju säga, hehe.

Sen på lördag när jag kommer hem så hinner jag bara slänga mig i duschen och packa lite, sen åker vi till sommarstugan! Camilla och jag ska vara servitriser, haha. Och förhoppningsvis tjäna lite pengar till datorn.

Och som Sanna skrev har vi fått en tremänning! Hon vägde 1,2 kg och var 7 veckor för tidigt född. Fick se bilder på henne igår, och gu va liten hon var! Hennes ben var som ett pekfinger på en vuxen människa, och huvudet lika stort som en hand.

Men nu ska jag nog fortsätta sitta vid datorn och lyssna på musik, hehe.

// Jessica

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Har lagt till dig nu :)

2010-06-03 @ 21:48:39
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0