Hejsan!

Som Sanna sa har det varit väldigt dålig uppdatering. Men det ska vi försöka ändra på!

I måndags kollade Sanna, Camilla och jag på film som hon skrev och sen spelade vi fotboll :). Sen på tisdag var Camilla och jag med Johanna, och sen på kvällen åkte jag till min kille och sov över där :)
Sen hade Camilla bestämt med alice att vi skulle vara med henne klockan 12 idag (onsdag) och jag fick hämtning klockan 12, haha! Men det gick så bra så, dom klarade sig så bra utan mig ;).

Sen åt hon kvällsmat här och åkte sen hem, och då satte jag mig här, hehe. Har inte suttit vid datorn sen i måndags! Det har varit en häktisk vecka, och mer kommer det bli! Imorgon ska nämligen Camilla och jag följa med våran moster och leta nånting vi vill ha när vi fyller år, haha! Sen när vi kommer hem så ska nog jag vara lite duktig och gå ut och gå, eller måla naglarna, vet inte vilket av dom.. xD

Men sen på fredag kväll åker i alla fall Camilla, jag och Sanna till våran stuga! :) Och ska stanna där tills på söndag, och då har vi inget internet, så då blir det ingen uppdatering alls...

Nu kollar jag på The Simpsons och lyssnar på Spotify. Paketet med skorna har äntligen kommit! Men när mamma skulle handla idag och hämta det på samma gång så glömde hon bort det! Så hon ska hämta dom imorn istället :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0