Mys pys!

Nu är det cirka en timme kvar tills Jenna kommer, Kajsa kommer typ vid 8 så då ska vi se filmen A walk to remember och sen senare under kvällen/natten ska vi se en skräckfilm. Imorgon ska vi upp klockan halv 7 tror jag så jag vill inte vara längre vaken än till halv 2 haha xD men vi får ju se hur det blir..
Vi ska tjocka till oss med massa chips och dricka och sen efter första filmen e slut så tänkte jag att vi skulle äta glass.. och filmen tar slut kanske vid 22 beroende på när vi börjar kolla :)
Blir nog inget mer inlägg för mig förrän imorgon då vi har sommarlov :D
Ska ut och äta imorgon också på en resturang som heter Take off som ligger i Bollnäs!


Ha det bra för det ska jag!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0