Ncis Los Angeles!

Kollar nu på Ncis Los Angeles, älskar det programmet! Men det dåliga är att på Rörlig bild så fick man lära sig olika vinklar och så och hur man gjorde lite effekter, så nu är det nästan allt man tänker på, haha. Då lärde man ju i alla fall sig nånting ;).

Nyss åt jag glass! Jättegott, haha^^. Jag som har tänkt att jag ska bli nyttigare.. Jag ska försöka fixa bättre kondition (märkte det på brännbollen idag, haha) och plattare mage! Får väl se hur det går då.. Men det skulle vara kul om man kommer tillbaka till skolan efter sommarlovet och alla bara gapar för att man är så vältränad ;). Kommer aldrig hända, men man kan ju alltid önska ;).


//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0