Oj oj!

Har totalt glömt bort att blogga idag! Men som Camilla skrev var vi i Bollnäs. Gick in i varenda klädaffär som finnns tror jag, haha! Åt en glass där och spillde såklart både på byxorna och på tröjan! Sen hade mamma skickat med en inköpningslista till Dollar Store med, så där gick vi och irrade runt som värsta turisterna för vi hittade inte.. Men tillslut så! Sen påväg hem stannade vi hos mormor och morfar och åt lite "lunch". Macka, hehe.

Sen när vi kom hem så satte jag mig framför tvn och kollade på fotbolls VM, Italien - Slovakien. Spännande kan man säga!


Nu kollar jag på Sex and the city, men knäppte precis över så vet inte riktigt vad det handlar om.. Jag älskar hur Carrie tänker när hon skriver sina krönikor där, det får en att tänka till själv! Och så älskar jag att kolla på deras kläder, haha!



Försöker samtidigt göra en video i movie maker. Det går inte så bra eftersom min dator inte kan spara det!! Men får göra de på mammas och pappas stationära nån annangång..

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0