okej då..

Okej, måste bara säga en sak så det blev ett till inlägg idag haha. Men det här inlägget är mest till Jessica och Camilla.


Jag vet inte ens vart jag ska börja, ni är dem två personer som betyder mest i hela mitt liv, vi har liksom varit bästisar sen jag var 2 eller 3 år och ni var 4-5 år. Vi har nog aldrig bråkat sådär seriöst. Alla säger att om man bråkar kommer man närmare varandra, vi kan nog inte komma närmre. Vi kommer aldrig heller släppa. Jag kan alltid prata med er när det är något och ni förstår och ni ger mig alltid bra självförtroende. Jag har bara bra minnen ifrån med er och jag kommer aldrig någonsin släppa er <3
Egentligen skulle jag inte kunna sluta att prata om er här. Det finns knappt ord att beskriva er!





En fråga Camilla, ligger "McFly-spelet" fortfarande under din säng som vi höll på att göra för typ 1 och ett halvt år sedan? XD






//sanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt sött skrivet! :)

2010-06-19 @ 01:26:14
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0