Packning? Check!

Nu har jag precis packat för imorgon och onsdag. Ska ju tälta med klassen då haha!
Iskallt kommer det bli men vem bryr sig ;)
Det svåraste har nog varit att försökt komma på vad för mat man ska ha med sig. Man måste ha så man klarar sig i mer än 24 timmar typ så haha :P

Men nu har jag en full svart väska. Som en 2 liters dricka ska få plats i också! Och sen massa liggunderlag och en ryggsäck som det är en kylväska inuti liksom xD

Imorgon så ska vi när det är lunch äta, sen gå till Kajsas morfar som bor bredvid min gata sen ska vi åka och hämta allas packningar. Eftersom Kajsa bor rätt långt bort så har hon nog redan sin packning hos hene morfar.. eller nåt xD
Och sen åka till Vinströmmarna. Tar många kort men vet inte om jag kan ladda upp bilder på folket som är där, bara hur det serut och sånt. Vet inte om nån vill vara med i bloggen! :P


Men vi ses väl på Onsdag när jag har kommit hem så berättar jag mer då :)
Hoppas att Jessica och Camilla håller er underhållna medans jag är borta haha!






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0