Paddlingen var jättekul!

Hej! Idag började vi klockan 9 och halva klassen fick sluta ungefär vid 12. Jätteskönt! Då följde min kille med mig hem, och efter han hade gått så satt jag och kollade på Tyra Banks Show med Jessica. Och nu sitter jag här, haha. Men ska nog inte sitta så länge. Ska bara läsa bloggar och sen träna till slutprovet i lokala nätverk som vi har imorgon, hoppas det går bra! Sen slipper vi det för resten av våra liv, haha!

På fredag på svenskan ska vi spela brännboll med klassen, kul kul!

Och paddlingen var i alla fall jättekul! Vi vältade inte, och var bara nära en gång när vi råkade backa på en sten.. Skrek lite (mycket) då, haha. Men resten av resan var kul! Förutom att man är väldigt bränd i ansiktet.

Plus att jag har träningsvärk i högra armen eftersom det var med den armen jag paddla. Men vi borde i alla fall göra om det någon gång! :)



Sådär ser jag ut nu, haha. Och Jessica är ännu värre för det ser ut som att hon blivit blåslagen ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0