Sol härliga sol

Idag vaknade jag vid halv 11, klev upp. Min syster kom vid 12. Då åkte hon och pappa och tittade på en bil och då var jag helt ensam med Adrian i en timme. Gjorde välling, bytte blöja och sånt :) Sen ska jag vara barnvakt och sova hos min syster den 6e juli också då min syster och hennes kile ska på nå dansband eller nåt haha. Men så jag längtar :D Jag har varit ute hela dagen sedan typ 2 eller nåt då jag var ut och gick med Adrian. Gick till en kompis också som bor i närheten så vi gick ut och gick tillsammans osså fick hon ju se Adrian :P
Gång på gång hör jag att Adrian är lik mig haha!



Nu ska jag, eller ja inte nu men om typ en halvtimme så ska jag gå och skära lite frukt som vatten melon, passions frukt och ananas och dricka dricka och mysa^^
Om en vecka har jag gått ut 8an.. helt otroligt så fort det går. Men sommarlov behövs verkligen!



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0