13 mars

Idag vaknade jag klockan 10. Klev upp, åt frukost och duscha. Tänkte sätta mig vid min dator nu, men det visade sig att jag inte har nåt virus-program längre, så jag kommer inte kunna läsa på nåt till provet på måndag, så det kommer gå superdåligt! -.-'
Aja, nu tänkte jag maila in till några tävlingar i FRIDA, och kolla lite bloggar. Sen måste jag läsa ut en bok på 250 sidor på två dagar! (Biblioteksbok). Den är jättebra, men så mkt orkar man bara läsa på sommarn! xD.
Apropå sommar, idag när Camilla vevade upp min persienn (?) så kändes det precis som sommar! Solen sken rakt i ögonen och det blev alldeles varmt i rummet. Plus att jag går runt i linne xD.  
Och på våran altan är det 27 grader idag. Fy va skönt! Men det är så mkt saker där så jag tror inte man kan gå ut xD. 
2 dagar kvar på lovet, och det känns fortfarande inte som att vi har haft lov! Har inte hunnit med någonting känns det som! Men så är det alltid.

// Jessica

Kommentarer
Postat av: Frida

Har ni inte haft lov??:O

2010-03-13 @ 12:20:09
URL: http://fridahammars.blogg.se/
Postat av: Malin

hej, fin blogg!

lägga till varandra på bloglovin? :)

2010-03-13 @ 12:27:13
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0