31 Mars

Hej! Har inte hunnit blogga tidigare idag. Den här dagen har gått så fort! Och imorgon blir det lov! Så skönt! Känns som det var evigheter sen vi hade sportlov, fast det var vecka 10, hehe.

Idag började jag klockan nio med rörlig bild som första lektion. Gick ganska fort, klippte bara den lila bit som vi har filmat. Sen hade vi sammhällskunskap i 40 minuter. Gick väldigt segt och jag tror jag missa en del av vad han sa, haha. Sen hade vi lunch, påskmat, var faktiskt ganska gott! Sen hade vi svenska. Då jobbade vi med argument och teser. Jobbigt, hehe. Sen hade vi engelska. Då fick man skriva på labbrapporten till kemin, så förhoppningsvis blir jag klar imorgon när vi ska ha dubbeltimme engelska iställer för svenska för att vi ska få en chans att skriva klart allt! Och bara för att våran kemilärare var på något äventyrsbad så fick vi sluta klockan två iställer för fyra! Riktigt skönt näst sista dagen och allt!

Sen när jag kom hem så fikade jag och Jessica och sen hade vi lovat mamma att plocka ur diskmaskinen så då gjorde vi det ;). Sen sjöng vi Singstar - Boyband vs girlbands. Ganska längesen sist men de va kul! Sen råkade jag somna, såklart! Så jag vaknade ungefär en timme senare av att mamma och pappa pratar. Sen åt vi, sen satte jag mig vid datan för att läsa lokala nätverk och jag måste säga att jag känner mig ganska säker så jag hoppas det går bra!

Kanske bloggar igen senare!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0