Bowling imorgon!

Hej! Har inte hunnit blogga tidigare idag. Har haft lite fullt upp ;).

Slutade skolan 14.15, kom hem, med min kille, och så fikade vi. Sen klockan 16 skulle han med bussen. Så då fixade jag lite spotify listor och kollade lite bloggar på Jessicas data ;). 

Sen skulle vi äta, sen dammsugade jag hela huset utom två rum! Väldigt jobbigt åt ryggen kan jag säga.. xD

Och nu sitter jag här. Har nyss kollat facebook och ska snart kolla ännu fler bloggar. Lyssnar just nu på Fireflies - Owl City. Den är riktigt bra, även om jag inte fattar hela texten xD Gud vad det är bra med Spotify! Det är synd med all reklam bara :p. 

Imorgon så blir det bowling! :D kommer nog bli kul! Var riktigt roligt förra gången också :). Bloggar antagligen mer om bowlingen imorgon. Jag borde gå ut och gå efter bowlingen eftersom jag vill börja röra på mig. Får se hur det blir med det. Och idag på samhällskunskapen fick vi en läxa som ska va klar på torsdag. Och på matten gjorde vi ett grupparbete, riktigt kul! Så det ska vi också redovisa på torsdag. Men det är bara det att det är 3 uppgifter som 5 stycken ska redovisa och alla ska prata lika mycket, hur ska det gå till?? Undrar hur läraren tänkte egentligen..xD 

Men nu ska jag fortsätta kolla bloggar så att jag inte missar för mycket! Bloggar kanske senare om jag har nåt att skriva om ;).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0