Bowlingen var jättekul!

Hej! Idag så tänkte jag kliva upp halv9-9. Men då kom Jessica och väckte mig klockan 8 då hennes kille kom. Jobbigt!

Bowlingen var förresten jättekul! :D Jag vann! Hehe, är inte van att vinna så det var kul! Och eftersom jag inte hade med mina glasögon så såg inte jag poängen, så min kille fick berätta för mig hela tiden vem som ledde och vem som låg sist ;). Jag måste säga att jag började det hela väldigt bra med en strike det första jag gjorde ;). Det sämsta med hela dagen var att jag fick en stor blåsa på hälen! Jag testade mina sommarskor, även fast det är ganska mycket snö kvar, och så får jag en blåsa första gången jag använder dom! Inte bra.. Men det är sånt som händer!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar. Borde egentligen läsa till lokala nätverks provet på måndag. Men vet inte om jag orkar det nu.. hehe. Gör nog det senare. Om jag gör det alls, hehe. Men det är bara fyra kvällar jag har tid att läsa tills dess, så borde verkligen göra det!

Snart ska jag nog äta, sen ska jag väl bara sitta här och lyssna på musik, hehe.

På fredag sover jag över hos min kille! Så hinner inte blogga då heller. Kommer hem på lördagkväll så kanske bloggar då :).

Imorgon är det en helt vanlig skoldag, tråkigt! Mycket roligare med bowling, hehe. Och imorgon ska vi redovisa grupparbetet på matten, men vet inte riktigt hur vi ska göra. Men det löser sig väl!

Nu ska jag äta. Så ha det bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0