Första blogginlägget för mig idag!

Hej! Idag har det blivit väldigt lite bloggning för min del (inte ett ända inlägg, hehe) men jag har haft nästan fullt upp hela dagen. Min kille sov här från igår och åkte hem vid 15. Då satte jag mig och kolla på The City, ända tills vi skulle äta. Sen nu sitter jag här vid datan så som nästan varje kväll, haha.

Egentligen borde jag nog börja läsa på lokala nätverks provet ikväll, men jag orkar verkligen inte. Det är tur att jag har fler dagar än idag på mig.

Nu sitter jag här och kollar några bloggar och kollar på The Hills. Har kommit på att det är ganska kul att kolla på. Vet inte om jag ska äta nå godis ikväll för jag åt imorse innan frukost(!) så jag mådde jätteilla, men det börjar gå över nu :).

Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och sitta vid datan. Det är så skönt att inte ha några läxor över helgen! Förutom att jag måste läsa på inför provet då..

Imorgon blir det nog att vara med en kompis för Jessicas och min del :). Har inte hunnit vara med henne på evigheter känns det som! Kommer nog bli kul!

Men nu ska jag sluta blogga. Ha det bra!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0