Fredagsmys!!...Igen


Just nu sitter jag här och är jättetrött, pappa väckte mig kanske tio i 8 imorse och typ halv 9 åkte vi (eftersom det tar lite mindre än två timmar att åka dit till Falun härifrån så måsta vi åka tidigt) Och vi kom hem för kanske en timme sen (17.20 nånting) Sen smälte jag mörk choklad och doppade frukt i det. Melon, Physalis och Färsk ananas. Sen lade jag frukten på en tallrik och stoppade den i kylskåpet så att chokladen stelnar :) ska äta det senare. Något bra på tv ikväll??
Just det, mamma köpte urgulliga bebiskläder till Adrian också, har ingen bild men lovar att dom är gulliga :)
Och på söndag kommer syrran och Adrian igen :D



//samma som nyss

Kommentarer
Postat av: Fackin' Bitch

Hur mycket väger du?

2010-03-13 @ 12:23:53
URL: http://fackinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0