Godmorgon!

Hejsan! :) Idag ska jag och Camilla ha läxdag! Inget vidare kul, men måste man, så måste man! Har prov första lektionen imorn, direkt efter lovet! Dom kan ju inte tro att man ska ha plugga hela lovet, eller hur? Och eftersom inte jag har nån dator (Viruskyddet skulle tydligen skickas på posten) så måste Camilla och jag dela laptop, vilket betyder att vi inte kan läsa på lika mycket som vanligt. Tur att vi har hela dagen på oss!
Aja, nu till nåt roligare! Om mindre än en månad ska jag få räls. Och det betyder ledig från skolan + shopping! Haha! Men eftersom vi SKA ha en stationär innan sommarn så får vi inte handla så mycket, vilket inte kommer gå så jättebra...
Ha en bra dag!

// Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0