Har trååkigt!

Hej igen! Sitter nu här och har tråkigt och lyssnar igenom en av mina spotify-listor :). Har ingenting bättre för mig så... Just nu lyssnar jag på Linkin Park - Numb. En av de första låtar jag hörde med dem, riktigt bra!

Har kollat på Hannah Montana: The Movie tidigare idag. Måste bara säga att den filmen var jättebra! Tror det är en av de bästa jag har sett faktiskt. Tycker verkligen att man ska se den ;).

Jag skrev nyss att jag inte skulle äta godis och sånt ikväll, men det blev så att jag åt det ändå. Kan verkligen inte låta bli! Min kille märkte att jag var beroende av choklad igår.
Jag: Alltså har vi ingen choklad hemma??? Jag MÅSTE ha!
Han: ... Camilla.. Du är beroende...
Jag: .. jag vet...
Hehe men det är sånt man inte kan rå för!

Jag såg just en musikvideo på Vh1 där det var en tjej som hade silvriga högklackade skor, riktigt snygga! Men skulle nog inte vilja ha dem ändå, lite för hög klack för min smak (är ju 177cm så behöver inte högklackat..). 

Nu ska jag sluta blogga och kolla modehemsidor istället! 

//Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0