Hej!

Idag har vi, som Sanna skrev, umgåtts med varann. Det var ett tag sen sist! Tröttnat lite på dom singstar vi har, men eftersom Camilla och jag försöker spara pengar till en stationär dator, så kan vi inte köpa nya! Så dom får duga. Det där med spara pengar går väl inte så bra som man hade kunna hoppats.. Vi bara hittar massa kläder vi måste ha hela tiden! xD.
Åt hemmagjord pizza till kvällsmat idag, riktigt gott! I alla fall när man har köttfärs på ;).
La mig och läste boken som ska tillbaka på måndag, och somnade. Vaknade lagom till Melodifestivalen! Sen blev det massa godis och chips-ätande!
Ringde och röstade som en tok på Eric Saade, sen Jessica från Åland frågade om vi kunde ringa några gånger från henne och hennes kompisar, men kom bara fram tre gånger! Det tyckte jag var lite dåligt... Aja, han kom i alla fall tvåa! :).
Tyckte faktiskt inte det spelade nån roll vem som skulle vinna, tyckte de flesta bidragen var bra faktiskt!
Sitter nu och kollar på Bruce den allsmäktige på 4an med Camilla. Hon tycker jag ska sluta blogga nu, så hon kan rippa in fler låtar, så får väl sluta nu då ;).

// Jessica


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hörrni, Saade kom trea ;) Salem Al Fakir var faktiskt tvåa :D

2010-03-14 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0