Hej!

Ledsen att jag inte bloggade igår, men hann inte.

Idag efter skolan så följde min kille med mig hem, sen tog han bussen hem till sig vid fyra. Efter det hjälpte jag Jessica att städa litegrann. Sen har jag väl inte hunnit så mycket mer än att sätta mig här haha. Och så måste jag träna till lokala nätverk, omprov, eftersom jag inte klarade det. Men det var fler som misslyckades så det var ju bra, haha.

Imorgon slutar vi 14 istället för 16, jätteskönt! Men det dåliga är att jag måste plugga lokala nätverk och kemi hela dagen efter! Till sista dagen så har vi två saker som ska va klar, jobbigt.

Men nu måste jag börja läsa lokala nätverk. Ha det bra!

//Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0