Hej!

Den här veckan har verkligen gått fort! Visserligen har det bara gått 3 dagar, men i alla fall! Kommer ihåg i söndags när jag sa "bara 4 dagar kvar till lov!" och det känns som igår, haha!

Alldeles nyss läste jag lokala nätverk i 2 timmar, men äntligen är jag klar! Hoppas det går bra imorgon, i alla fall bättre än förra gången!

Idag var jag duktig och använde min armbandsklocka som jag fick i konfirmationspresent i 8an, men den var nästan för liten! Så pappa ska försöka fixa själva bandet så jag kan ha den utan att få märken, hehe :)

Om en halvtimme ska jag se Efterlyst! Tycker det är jättebra, men bäst är det med glass till ;) Förra gången åt jag Ben & Jerry's, men den är slut nu, och jag vet inte om vi har nån annan glass! Jaja, får väl klara mig ändå i så fall!

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0