Hej!

Som Camilla skrev igår så va vi på bågskytte idag. Det var jättekul och dom ville att vi skulle komma tillbaka! Så det var ju väldigt bra betyg ;) Och man ska INTE luta bakåt, har världens träningsverk i ryggen!
Sen sprang Camilla och jag runt på byn med Johanna för att leta en present till hennes pappa. Och vi köpte choklad (a).
Sen var det meningen att jag skulle hem och göra läxa, men somna och sov i 3 timmar! Sen åt vi kvällsmat och nu sitter jag här! Var meningen att vi skulle Skypea (?), men Sanna gick och tränade istället. Så nu känner jag mig verkligen onyttig...
Imorn ska jag, Camilla och mamma till Bollnäs och shoppa! Om vi hittar nåt vill säga. Så får se om det blir nåt. Hejdå! :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0