Hejsan!

Har alldeles nyss ätit kvällsmat, så försöker att bara sitta still nu, haha. Idag gick jag i skolan till kvart över tre, med kemi som sista lektion! Tur i alla fall att det är slut med det tills sommarlovet!

Sen när jag och Camilla kom hem hade nya FRIDA tidningen kommit :) Så satt och fikade och kollade i den tills klockan 16, haha. Sen gick vi och städade klart Camillas skrivbordslådor och sen tog vi mina. Jag kan säga att det verkligen behövdes! Hittade gamla grattiskort och julkort från när jag var 9 typ, haha! alltid kul med minnen! :)

Sen la jag mig för att läsa en bok på sängen, men frös så mycket så jag la mig ner under en filt och lyckades somna! Jag förstår inte hur jag kan vara så trött... Sen hade jag ett väldigt problem att kliva upp till kvällsmaten, haha!

På onsdag är det ingen kemi! Läraren ska på nåt äventyrsbad med en klass från andra året, så vi slipper! Alla i våran klass hade typ samma reaktion. I alla fall såfort lärararen gått från rummet. Alla sträckte upp sina armar mot taket typ, haha! Tänk om han hade sett oss... xD.

Men nu ska jag sitta här vid datorn till åtta, då är det Top Model 13! Seriestart dessutom :) Sen efter det är det Svenska Hollywoodfruar, och det kan man ju inte missa ;)

// Jessica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0