inte mycket uppdatering!

Heej! Har inte kunnat blogga idag eftersom jag har varit i skolan till 20 i 3 och sen kom jga hem vid 10 i 5 i nånting. Då bytte jag till mjukiskläder och sen kvart över 3 kom min syster och då satt jag och mamma barnvakt medans syrran och hennes killes son åkte skidor i backen hehe..
Dom åkte hem för kanske 30-45 minuter sedan. Så nu saknar jag Adrian redan haha

Idag så hade vi fysik prov, gick faktiskt bra jag som var så orolig. Men det blir alltid så att om man känner sig jätte osäker innan ett prov får jag ett ganska bra resultat och om jag är ganska säker får jag dåligt resultat. Men vi får väl se när vi får svaren. Missade på en uppgift iallafall men resten kändes rätt bra haha :)

Nu sitter jag och tittar på Mtv world stage det är lady gaga som är där just nu. Tro det eller ej, hon är faktiskt mycket bra live. Om man inte tittar på henne såklart haha!

Men imorgon ska jag gottgöra er.. eller försöka iallafall haha ska blogga mer imorgon :)

Ha en bra kväääll!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0