Kläder!


Nu är det så att jag har ju sagt att jag ska lägga in bilder på lite kläder som jag ska ha i sommar och så, så här är det :)
Fast första bilden e på armbanden jag hade idag hehe.. ville ladda upp dem för kul :)




Min skolavslutningsklänning

Min skolavslutningsklänning

Min älskade favoritklänning!

Min älskade favoritklänning!


mönstret på klänningen ovan.

Gråa Jeans med svart linne, vitt linne med fjärilar, svart väska och klackskor





Passade på att ta kort på min pyjamas också hehe :)

Lila t-shirt, svarta shorts och MYSIGA lila/vita rutiga tofflor :)

Sen passade jag också på att ta kort på kläderna inne i garderoben

lite skor


haha det ser ut som om allt e bara blått, grått eller svart haha!




Det var alla bilder.. tror jag, lägger upp mer om jag hittar nåt som jag har glömt bort :p



Men nu ska jag lägga mig I sängen och titta igenom gamla Elle tidningar eller titta på tv eller stanna kvar i några minuter och titta på mode hemsidor :)



God Natt!
//sanna


Kommentarer
Postat av: Olivia

Å vart har du köpt uk-väskan?! :o smsa svaret ;)

2010-03-21 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0