Körslaget!

Idag när min kille åkte hem klockan 13, så försökte jag blogga från min laptop, men det gick inte! Vet inte riktigt vad som gick fel där... Ajja! Sen så satt jag vid datorn i ungefär 3 timmar bara! Haha, det är bra för att vara jag ;) Sen så kom mamma och Camilla hem, så jag hjälpte mamma packa ur varor, och sen såg hon att jag var jätteblek, för jag mådde verkligen inte bra då, så jag la mig på min säng och blunda medan hon lagade tacos. Sen efter vi ätit fixade jag min bokhylla! Blev så mycket bättre än före! Förr var det mest bara i en hög, nu är det riktigt fint, haha. Sen städade jag lite mer, rensa ur hyllan mest, men tröttnade efter ett tag, så satte mig bredvid Camilla på hennes säng för att kolla på körslaget! Hon satt vid sin laptop då (som jag sitter vid nu). Vid Earth Hour så släckte vi alla lampor, men hade tvn på. Och Camilla satt vid datorn som vanligt, haha. Sen har vi suttit och tjockat i oss massa godis, choklad och chips! Det måste man ju göra på en lördag ;)

Imorn tror jag inte jag ska göra nåt speciellt, mer än att läsa till provet på måndag då. Våran lärare har lovat, att om fler än 2 personer har mer än 90% rätt, så ska vi få tårta på torsdag! ;)

// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0