Läxa!

God morgon! Just nu sitter jag här och gör ett fördjupningsarbete om piano till fysiken. Lyssnar på Eric Saade- Sleepless också. till veckan har jag fördjupningsarbetet, dopplereffekten, biologi (läxa om hjärtat), över 100 glosor i engelskan (som jag har lätt för men iallafall :)) Så nu ska jag försöka göra klart fördjupningsarbetet och träna lite på dopplereffekten. Vi ska nämligen säga muntligt vad det är för läraren och senast denna vecka.

Men istället för att prata om läxor som är så tråkigt på detta inlägg så ville jag bara säga att det har blivit vinter igen. Det snöade i natt när jag gick och lade mig. Fast man kan verkligen inte kalla det natt när jag gick och lade mig haha! Men det var bara ett tunt litet lager så några plusgrader och sol försvinner det hur lätt som helst hehe. Men jag gick ifrån datorn vid tjugo över 4 eller nåt sånt, sen hittade jag en bra thriller som gick på 4 eller kanske 5an. Den hette typ The Glass House och den var faktiskt ganska bra :)

Jag lovar att jag knäpper kort ikväll på vad jag ska ha på mig i sommar/vår.

 
Men nu måste jag gå och fortsätta göra läxan!

Ha en bra dag!


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0