Lika klumpig som vanligt...

Hejsan! Idag har varit en rätt så bra dag för att vara måndag! Ingen läxa alls, fy vad skönt! :)

Måste bara berätta lite kortfattat om idag. Först lokala nätverk, och som Camilla sa är det uppskjutet! Så känner mig inte alls lika stressad längre :). Sen fick vi reda på att nästa torsdag är det avslutningsfika innan påsk. Synd bara att det är första lektionen, direkt efter frukost... Jaja, borde vara glad över att få fika!

På datorkunskapen blev jag velig.. Håller på att göra en webbsida om All Time Low på svenska. Sen ska jag göra om New Found Glory, som jag inte ens hört en låt med! Mitt eget val, men ändå, haha! Och sen tänkte jag göra om Blink 182. Men jag är så velig! Jag vill få in McFly nånstans där också! Men ajja, får väl klara mig utan det då..

Lunch, blä!

Sen hade vi matte, och genom hela lektionen satt min killes bästa kompis och bläddrade genom Sveriges Lagar. Han leta lagar jag hade brytit mot. Och han hitta på en massa, så sammanlagt skulle jag sitta i fängelse i 26 år och betala 10.000 kronor i böter, haha!

Sen innan kemin hade vi en halvtimmes rast, jätteskönt! Sen innan vi skulle börja kemin så satte jag mig på en plats, och där stod det en pennvässare, och såklart skulle jag fippla på den! Jag såg att den var full med suddskräp, men det stoppade mig inte. Det slutade med att jag fick allt det där skräpet i knät! Men som alla säger; jag är ju som jag är ;)

Camilla och jag har precis fotat dom nya sakerna, så bilder kommer snart! :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0