Måndagen avklarad

Hej! Äntligen är måndagen avklarad! Och nu har vi ingen mer kemi förns nästa måndag! För på onsdag har vi studiedag! Och jag har inga rester så jag kan vara ledig! Men mellan klockan 10 och 11 ska jag och några fler bowla! Kul kul! :D

Idag började vi med lokala nätverk, och provet är framflyttat till måndag! :D Så slipper man läsa som en galning fram tills på torsdag i alla fall! Sen hade vi datakunskap, där vi fortsatte och göra webbsidor. Måste säga att jag trodde att det skulle vara roligare..  Sen hade vi lunch, köttbullar och hemlagad potatismos. Och eftersom jag fortfarande har lite ont i tanden så gjorde det lite ont att äta, men det gick i alla fall! Sen hade vi matte, vilket var riktigt kul ;). Sen sist hade vi ju då kemi, där vi började skriva på labbrapporten som ska skrivas på engelska.. Väldigt svårt är det!

Och nu sitter jag här och har inget bättre för mig xD. Jag och Jessica ska snart knäppa kort på lite nya kläder och saker som vi sen ska lägga upp här på bloggen :). Om det går vill säga xD. Förra gången när jag skulle ladda upp så funkade det inte, men vi får se hur det går sen då!

Såg just att jag har en chokladkaka liggandes här på mitt skrivbord, men jag ska va duktig att inte äta. Det är ju måndag och jag måste sluta äta så mycket onyttigt och börja röra på mig mer istället. Vill få bra kondition eftersom jag gillar att springa. Men som det är nu orkar jag knappt några meter, har för dålig kondition och ansträngnings-astma. Jag ska faktiskt börja träna. Det har jag lovat mig själv. Sa att jag skulle börja gå ut och gå när det blev lite varmare, och nu är det lite varmare, men jag orkar inte på vanliga skoldagar. I så fall måste jag börja på helger och ta det så. Får se hur det blir med det. Men försöka ska jag i alla fall.

Snart kommer i alla fall bilderna jag pratade om nyss :).

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0