Mums..

Nu sitter jag här och lyssnar på westlife och äter smoothie, samma som igår haha :) Men så gott det är. Fick nån bild läxa i posten också (??) så nu har jag gjort den och skickat den till läraren på mail =) Man skulle typ söka på två konstnärer Edward Hopper och Andy Warhol osså skulle man välja en bild av vardera och skriva massa och så. suck!
Så varmt det är idag! 10 plus grader, otroligt. För typ en månad sen va det typ -25 och så!

 
Jag läste just en grej som fick mig att klia över hela kroppen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6746284.ab
Det är så äckligt så nästa gång jag ska damsuga ska jag verkligen damsuga alla lister i rummet!
 

Och just nu är Jessica och Camilla i Bollnäs och shoppar, är såå avundsjuk! Men jag ska ju till Falun och shoppa och äta kinamat på fredag så då är det nog de som är avundsjuk :)
Kanske inte på kinamaten men på shoppingen haha!

Nu fryser min hjärna till is kan jag säga! Smoothien är verkligen kall!


//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0