Plugg!

Nu sitter jag här och har ont i huvudet och är jättetrött. Jenna har precis åkt hem. Idag va det frilufsdag på skolan och vi satt och fiska.. eller vet inte vad man ska kalla det fetersom vi faktiskt inte fiska nånting, vi satt bara vid elden coh åt och pratade haha
Sen fick vi sluta tidigare eftersom det var så kallt. Så det var skönt haha :)
Vi har fysik prov imorgon.. inte har vi fått nå facit heller så vi måste bara läsa i boken och försöka komma ihåg typ 15 sidor om ljud, hur det uppstår och bla bla bla.
Kommer inte gå bra känner jag.

Men nu ska jag titta lite på andra bloggar, cykla på träningscykeln och titta på halv åtta hos mig!
Längtas otroligt mycket imorgon också efter skolan!! :D


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0