Pluggar!

Ska snart plugga biologi till imorgon. Sååå trött men imorgon får vi iallafall lov och efter skolan ska jag, Jenna och Kajsa iväg och äta sen ska vi till Jenna så ska hon öppna paketer, sen vid 6-7 eller nåt går vi nog hem till mig och gör oss i ordning sen ska vi på tranan (fest) vid 9 kanske och jolla oss :P. Hoppas Jenna får nudå annars blir det väl film kväll eller nåt :)
Men nu tittar jag på Nelly.com och drömmer att jag hade mycket pengar så skulle jag köpa skor skor skor!! och kläder haha!

Hade SO prov idag, det va muntligt så det va lite läskigt. Men hoppas det gick bra. Provet handlade om buddismen och hinduismen. Men nu måste jag gå och träna på biologin till imorgon, sen ska jag väl Göra lite svenska och sen tänkte jag träna på träningscykeln i en timme, eller jag ska nog börja träna på den klockan 7 så cyklar jag i en timme så hinner jag se Halv åtta hos mig innan det blir duschen haha :)
Otroligt att man står ut med en sån smärta i benen i typ en timme och bränner bara 455 kalorier ;o

//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0