Sjuk..

Har varit hemma och sjuk idag, jätteförkyld. Håller på bli bättre nu, så imorn ska jag till skolan i alla fall! Går bara till halv 12, så det blir nog inte så jobbigt ;).
Legat i sängen hela dan, knappt ätit nåt fram till kvällsmaten, då åt vi kycklinggryta. Och fy vad gott det var! Åt så mycket att jag knappt kunde röra mig sen..
Igår var klassen, som Camilla skrev, på Avatar. Gud vilken bra film! Rekomenderas verkligen till de som inte sett den!
Haha, ska även säga att jag vunnit ännu en sak från FRIDA! xD En Camilla Läckberg dvd. Minns inte riktigt vad den hette, men det märks väl. Tror nästan den hette Stenhuggaren, kan det ha varit så?
Idag fick Camilla och jag hem ett film-paket vi beställt! Det var Fame (nya från 2009), Coco - Livet före Chanel, Allt för min syster (samma regissör som till Dagboken). Och så fick vi en extra-film på köpet! I love you man :). Så får försöka se till att hinna kolla på dom så fort som möjligt xD. Ja, det var väl allt jag hade att säga för idag, och imorn kanske det inte blir så mycket bloggning heller. Min kille kanske kommer hit och sover till på lördag då :) Men han var sjuk idag, så jag vet inte hur det blir, men hoppas kan man ju! :)

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0