Skrattattacker!

Har precis kommit hem från skolan. Slutade 15.10 idag.. Men dagen var jätterolig XD Vi har skrattat flera minuter i sträck, jag lovar verkligen XD
hehe vi skrattade åt allt möjligt.. inget speciellt faktiskt hehe ;P
Bara var lite galna =)

Syns bara att jag inte fick förklara vad Dopplereffekten är för något till våran fysik lärare eftersom jag tänkte göra det efter matte lektionen men vi hade bara 5 minuter till nästa lektion som var SO.. Så jag måste göra det imorgon, måste verkligen komma ihåg vad det är för något, det är så krångligt :S
Sen har vi att vi ska veta vad som är i hjärtat liksom. Fick en bild på hjärtat osså har vi skrivit liksom vart artärerna är och massa saker så det måste vi kunna + andningsorganen det är typ lungorna så ska man veta hur blodet går runt där och så, osså ska vi ha förhör på det imorgon bitti till biologi. Sen har vi Engelska prov imorgon också.. Engelskan är jag faktiskt inte så jätteosäker på men resten e jag verkligen osäker på. Har inte ens tränat på biologin.. men jag får väl råplugga ikväll :'(


Men nu ska jag bara njuta av vårvädret och jag väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan laga mat :P


/sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0