Söndag!

Idag blev det lite förvirrande när jag vaknade och inte visste om mobilen hade ställt om sig till sommmartid eller om jag var tvungen göra det själv, haha! Så jag trodde klockan var 11, fast den var 12. Så jag sov väldigt länge idag, brukar sova till 10 på helgerna så jag inte går och lägger mig så sent!

Alldeles nyss åt vi fläskfilé och potatiskulor, jättegott!

Tidigare idag så satte jag mig vid min laptop för att vara duktig och läsa på till provet. Men jag måste vänta på att den laddas ut först, så jag inte blir avbruten mitt i läsningen av att jag måste sätta i sladden. Så när jag väl hade satt i sladden så orkade jag inte läsa mer än sammanfattingen. Så jag hoppas att det går bra ändå imorgon.

Fyra dagar till påsklov! Fy vad skönt. Har väl inget mer att skriva nu, så gör kanske det senare, om jag alls sätter mig vid datorn. Vi får se!

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0