Svar På Era Frågor!

Har precis kollat igenom alla kommentarer som vi har fått och tänkte svara på dom nu, fast så många frågor var det inte men iallafall. Om folk ställer en fråga kanske man ska svara på de flesta iallafall =)

Till Malin som skrev: hej, fin blogg!
lägga till varandra på bloglovin? :)
Svar: hmm.. tror inte vi vet vad bloglovin är för nåt. Men om någon förklarar så kan vi säkert det haha :)

Till: Fackin'Bitch som undrade hur mycket jag väger
Svar: haha tror inte jag vill säga det faktiskt haha..

Till: Frida som skrev: Har ni inte haft lov??:O
Svar: vi hade det denna vecka (v.10) eftersom vi bor mer i mitten/norra sverige hade vi lov vecka 10 medans de längre ner i södra sverige hade v.9,8 osv

Det var väl de frågor som vi fick haha.. De flesta skrev saker som fina kläder och så, Det tackar vi (Jag, Jessica och Camilla) väldigt mycket för :)

Ha det bra!

Just de, jag undrar hur vi helt plötsligt kunde få så många som kollade bloggen på en dag. Såg ni våran blogg någonstans? Berätta gärna och om ni vill för att vi ska få en bättre blogg. Vad vi kan ändra på, vad vi ska skriva mer/mindre om och så :)


//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0