Tisdag!

Idag var första lektionen i skolan, vilket är den enda dagen vi är där, så det är lite jobbigt. Anars brukar vi börja i en datorbarack typ, haha. Så nu ska jag skriva om sophantering... xD.
Aja, sen skulle vi egentligen haft engelska, men eftersom att vi "snott" så många engelska timmar från Svenskan så gjorde vi det istället. Jobbar med argumentation nu, så satt och lyssna på lärarn hela lektionen.
Sen var det gympa. Styrketräning, fy vad jobbigt det är! Men jättebra träning.
Sen skulle vi hinna duscha, byta om och äta på 40 minuter innan nästa lektion. Man blir jättestressad!
Sen var det samhällskunskap. Han har sagt att för två lektioner sen så skulle han gå igenom nåt med oss, men våran klass har så mycket frågor om allt möjligt, så han hinner inte, haha!
Sen hade vi matte och jobbade med nån stencil. Jätte enkelt haha.

Egentligen var det meningen att min kille skulle följa med mig hem, men han orkade inte, så han åkte hem istället. Och när han kom hem så spydde han, så jag vet inte om det är magsjuka eller nåt annat. Om det är magsjuka är jag säkert smittad.. Inte kul! Jag som inte har spytt sen jag var 8... Jaja, det är sånt man får leva med!

Imorn har vi sovmorgon som alltid. Skönt! Börjar klockan 9. Och istället för att sluta klockan fyra slutar vi två!

Just ja! Har fotat dom nya stövlarna, så bild kommer antagligen senare ikväll! Men måste läsa lokala nätverk först, har omprov på måndag.. Det gick inte så bra som jag hoppats...

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0