Tisdag!

Idag har varit en rätt så rolig dag! Hade TMS först, fick massa papperslappar, haha! Och prata kemi... Efter det hade vi engelska. Då fortsatte vi på labbrapporten till kemin som skrivs till engelskan. Sen var det teori på gympan, och vi fick bilder på skelettet och musklerna och skulle skriva vad allt var. Det var jättesvårt, kunna typ ingenting ju! Sen var det lunch. Skulle vara nå jättegoda ekologiska fiskar, men det tog slut, så jag fick äta potatis och köttbullar istället! Och det ska vi äta till kvällsmat ikväll med (y). Kollar nu på Scrubs, och lyssnar på en Foo Fighters skiva på spotify! Min kille följde med mig hem idag, men han mådde inge bra, så vi somna på min säng. Jag som inte skulle somna! Aja, huvudsaken han mår bättre :).

Imorn blir det en riktig slappdag! Börjar vid 11 (tror jag) och då ska vi bowla! :) Bowlar en timme och sen slutar vi! Så då slipper man ha jeans när vi inte ska vara ute så mycket, haha! Så ska ha jeansleggings kanske.

Nu ska jag gå och kolla om mamma behöver nån hjälp med maten, sen ska jag ne i tvättstugan och hjälpa henne med tvätten! :) Skriver nog mer senare. Och ska bli bättre på att lägga ut bilder.

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0