Tjolahopp!

Som jag skrev tidigare så ska jag nu ladda upp en bild på stövlarna! Och äntligen har Camilla laddat in dom i datorn, haha. Och på samma gång kommer en bild på hur jag såg ut idag. Inte särskilt speciella kläder eller så, men hur jag brukar se ut oftast! Fast den tröjan var egentligen inte riktigt min stil, men men, jag gillar att variera mig!

Haha, nu kom jag på en sak! Idag hade jag och Camillas kille kul åt hennes zebratights och don andra mönstrade tightsen hon har. Jag sa att jag inte ens skulle använda dom som pyjamasbyxor (dom ser ut som såna), och det höll han med om, haha! Men å andra sidan gillar han inte min ballerinakjol heller... Hehe.

Aja, här kommer bilderna! :)



Älskar den röda färgen ;)




Jeans från JC, T-shirt från Gina Tricot och kofta från Cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0